Galleria Shop

Ωράριο eshop: Δευτέρα - Παρασκευή 10.00-18.00 / Τ: 2311243004

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

ΔΩΡΕΑΝ ΑΛΛΑΓΗ

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφή Προϊόντων

Έχετε το  δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. 

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1. Πριν την αποστολή του προϊόντος: Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@galleriashop.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο (2311) 243-004, Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00.

2. Μετά την παραλαβή του προϊόντος: Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Σημειώνετε ότι

Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων πρέπει να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 7 (εφτά) εργάσιμων ημερών από την παραγγελία (για την ακύρωση πριν την αποστολή του προϊόντος) ή από την ημέρα παραλαβής (για την ακύρωση μετά την παραλαβή του προϊόντος).

Οι επιστροφές που αφορούν επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρύνουν τον πελάτη με τα έξοδα αποστολής.

Προσοχή: Για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες εντός αρχικής συσκευασίας του. Η συσκευασία του θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν με όλα τα έγγραφα αποστολής. Οι επιστροφές που δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη.

Συγκεκριμένα όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρό πάτωμα ή τάπητα για την αποφυγή φθορών, καθώς για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει η σόλα να μην είναι λερωμένη. Οι επιστροφές σε Εσώρουχα, Μαγιό, Κάλτσες ΔΕΝ γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής. Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραδόθηκε και ΔΕΝ γίνεται δεκτό.

 

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ


ΕΛΛΑΔΑ

Η πρώτη επιστροφή ή η πρώτη αντικατάσταση ΑΝΩ ΤΩΝ 50€ είναι ΔΩΡΕΑΝ για τις αποστολές εντός Ελλάδος με τη χρήση της συνεργαζόμενης εταιρίας Courier, Γενική Ταχυδρομική και ΕΛΤΑ Courier! 

Σε περίπτωση δεύτερης επιστροφής  που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή και την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να κάνει χρήση άλλης ταχυμεταφορικής εταιρείας από την Γενική Ταχυδρομική ή την ΕΛΤΑ Courier, τότε επιβαρύνεται εξολοκλήρου τα έξοδα αποστολής.


ΚΥΠΡΟΣ

Η πρώτη επιστροφή καθώς ή η πρώτη αντικατάσταση ΑΝΩ ΤΩΝ 200€ είναι ΔΩΡΕΑΝ για τις αποστολές εντός Ελλάδος με τη χρήση της συνεργαζόμενης εταιρίας Courier, Γενική Ταχυδρομική! 

Σε περίπτωση δεύτερης επιστροφής  που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή και την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να κάνει χρήση άλλης ταχυμεταφορικής εταιρείας από την Γενική Ταχυδρομική, τότε επιβαρύνεται εξολοκλήρου τα έξοδα αποστολής.


Σημειώνεται ότι:

ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ GALLERIASHOP.GR

ΣΤΟ ΔΕΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΛΛΑΓΗΣ.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η διαδικασία είναι απλή και γίνεται σε 3 εύκολα και γρήγορα βήματα! 

1. Επικοινωνήστε μαζί μας! 

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση info@galleriashop.gr , γράφοντας το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, αιτιολογώντας γιατί επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος ή αν επιθυμείτε αντικατάστασή του. Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο (2311) 243-004 και να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας τηλεφωνικά.

2. Επικοινωνήστε με την Γενική Ταχυδρομική

Επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 210-4851100 για να ενημερώσετε την Γενική Ταχυδρομική για να το παραδώσετε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής 

Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει α) το προϊόν το οποίο επιστρέφετε β) την απόδειξη σας, γ) το έντυπο αλλαγής και δ) το έντυπο υπαναχώρησης.

Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μια κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή, απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στην καρτέλα “Τρόποι Αποστολής” στο πεδίο “Προσθήκη σχολίων για την παραγγελία” να σημειώσετε την λέξη “Αλλαγή”, την ημερομηνια και τον αριθρμό παραγγελια που επιθυμείτε να επιστρέψετε και στη καρτέλα “Τρόποι Πληρωμής” διαλέγετε μέθοδο πληρωμής την “Αντικαταβολή”. Να σας ενημερώσουμε πως, το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείται την παραγγελία σας, θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.

3. Αποστείλετε το δέμα σας 

Παραδώστε το δέμα προς επιστροφή στη Γενική Ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη Galleriashop.gr  (εφ’ όσον είναι η πρώτη σας αλλαγή και άνω των 50€ για Ελλάδα ή άνω των 200€ για Κύπρο).  

Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη: 


CEFONA TRADING M.I.K.E

 GALLERIA

ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 73

ΕΥΟΣΜΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τ.Κ. 56 224

ΤΗΛ: (2311) 243-004


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ


Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν, μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός (εφτά) εργάσιμων ημερών, από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας πίσω. Η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων, συνήθως διαρκεί 3-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας.  Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία το ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.  

Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή αρκεί να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο (2311) 243-004 ή μέσω email στο info@galleriashop.gr . Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσετε. Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώσει το Galleriashop.gr μέσω email στο info@galleriashop.gr για τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναγράφεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του αριθμού λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που επιλέχθηκε στα στοιχεία τιμολόγησης και αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. 

Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από την Εθνική Τράπεζα Ελλάδος. Σε περίπτωση επιστροφής χρωμάτων σε διαφορετική τράπεζα από την συνεργαζόμενη με το Galleriashop.gr, Εθνική Τράπεζα, τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Διευκρινίζεται ότι οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στις εκάστοτε ισχύουσες τιμές των προϊόντων. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει, αφαιρουμένων των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής. Επιστροφή χρημάτων για την ανωτέρω περίπτωση ΔΕΝ πραγματοποιείται. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο στην περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης. 

Σε περίπτωση που κάνετε παραγγελία, σας αποσταλεί και αρνηθείτε να την παραλάβετε, επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το εμπορικό τμήμα της εταιρείας μας, θα επικοινωνήσει μαζί σας για διευκρίνιση της άρνησης παραλαβής.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ


Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του galleriashop.gr πουλήθηκαν προϊόντα ελαττωματικά ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ  τότε το galleriashop.gr  αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης ή το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημία λόγω χρήσης και φθοράς ΔΕΝ  θεωρούνται ελαττωματικά.

Είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία με το Galleriashop.gr, στο (2311) 243-004. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα αποστολής συν όσον προκύψουν, καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβης.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.  


Μετά το πέρας των 7(εφτά) εργάσιμων ημερών ΔΕΝ γίνονται επιστροφές χρημάτων.

Μετά το πέρας των 14(δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών ΔΕΝ γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ

Σε περίπτωση δευτερης (2ης) επιστροφής που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή και παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη.